Veel gestelde vragen

FAQ

Heb je vragen dan stel ze gerust..

maar hier alvast de veel voorkomende vragen op een rijtje

Kan ik de kosten declareren bij de zorgverzekering?

Ik ben aangesloten bij de Beroepsvereniging Gewichtsconsulenten Nederland (BGN), dit wil zeggen dat ik aan een aantal eisen moet voldoen en dat jij als cliënt er zeker van kunt zijn dat je op een professionele en kundige manier geholpen wordt.

Een ander voordeel is dat je, mits je aanvullend verzekerd bent, een gedeelte van de kosten terug kunt vragen bij je zorgverzekering.

Wat gebeurt er met de informatie die ik met jou in het consult bespreek?

Ik heb als gewichtsconsulente een beroepsgeheim. Dit wil zeggen dat alles wat we bespreken vertrouwelijk blijft en dat deze gegevens zelfs niet met een arts mogen worden overlegd.

Alleen met schriftelijke toestemming van jou als cliënt mogen er bepaalde zaken met derden worden besproken. Je kunt dus met een gerust hart je verhaal bij mij kwijt.

Begeleid jij ook kinderen?

Kinderen hebben een hele andere begeleiding nodig dan volwassenen. Zo is het bijvoorbeeld belangrijk dat ze niet obsessief met voeding omgaan.

In het programma voor kinderen is er veel ruimte voor de smaakontwikkeling, het maken van gezondere keuzes en het aanleren van nieuwe gewoontes. Ook besteden we veel tijd aan hoe het kind zich voelt en hoe hij / zij zichzelf ziet.

‘Ik ben ik! En dat is oké!’

Kan ik alleen voor het aanpassen van mijn voedingspatroon bij jou terecht?

Nee! Je kunt ook bij mij terecht als je het gevoel hebt dat je niet helemaal in balans bent.

Bij fysieke vitaliteit gaat het namelijk ook om een goede balans tussen spanning en ontspanning. Als vitaliteitscoach kan ik je hiermee helpen, zodat je klachten voorkomt als stress, overspanning en burn-out.

Betalingen & Afzeggen afspraken

Woon je buiten het postcodegebied 6031?
In dat geval wordt een reiskostenvergoeding van €0,19 per kilometer berekend.

Betaling:
Contant/pin. Na elk consult betaal je door middel van een contante betaling of per pin.

Online traject
Je ontvangt voor het traject per mail een factuur voor het gehele traject. Deze dien je voor het starten van het traject te hebben voldaan.

Afzeggen van de afspraak;
Wil je een afspraak afzeggen of verzetten, dan kan dit tot 48 uur voor de afspraak. Anders worden de kosten geheel in rekening gebracht.

Ben jij toe aan meer balans, rust en energie? Wil je je gezond en fit voelen?